Nasze Centrum Szkoleń Rozwojowych w celu potwierdzenia wysokiej jakości świadczonych usług, koncentruje się na 4 obszarach:
- Zarządzanie firmą
- Sposób świadczenia usług
- Kompetencje kadr
- Organizacja i logistyka usług"
Nasza firma w sposób przejrzysty informuje o kolejnych etapach organizacji szkolenia. Dodatkowo kadra kierująca i zarządzająca organizacją szkolenia, w każdej chwili jest do Państwa dyspozycji mailowej oraz telefonicznej, aby udzielić dodatkowych informacji lub wyjaśnić jakiekolwiek wątpliwości. Organizowane szkolenia są przygotowywane zgodnie z naszymi wewnętrznymi procedurami zapewniającymi wysoką jakość:
1. Przygotowanie/przedstawienie oferty szkoleniowej
2. Proces rekrutacji na szkolenie
3. Szkolenie
4. Wywiad realizowany po zakońzeniu szkolenia - Ewaluacja szkolenia
5. Badania odroczone realizowane po okresie 3 lub 6 miesięcy od zakończenia szkolenia
Aby móc zapewnić Państwu wysoką jakość obsługi, prowadzimy ciągły monitoring naszych usług, poprzez obowiązkowe wypełnienie przez uczestników szkoleń, ankiet oceny trenera i organizacji szkolenia oraz testy pre/post.
Od 06.09.2019 r. nasza firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).